Jump to content

susieq

Dormant
  • Content count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About susieq

  • Rank
    Practice Squad

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Boston, MA
  1. susieq

    Boston Logan To London Heathrow

    Hey thanks a lot everyone for all the good advice !!!
  2. susieq

    Boston Logan To London Heathrow

    So is it better to get one at Heathrow than wait till you get to the City? (Taking cab from airport) Been looking on line & a little confused, is it for all tube stops and buses as well? Do you know how late they run? Figuring cab will be only choice in the wee hrs. Also, what's the tip expected on a 40 pound ride ? I really appreciate your helping me out on this.
  3. susieq

    Boston Logan To London Heathrow

    the tailgate isnt an american tailgate. its just a pub unless things have changed since 2009 Things have changed my friend, and this has me excited. Refer to this link (NFLUK) for more information: http://tinyurl.com/9apzbgs but its overpriced burger vans rather than fans sitting around. until the NFLUK allow fans to at like our american friends do fans will never really get what tailgating is. i want 20 mates eating home made food rather than a staged event. what they put on insults tailgating Gotta say the spread fans put out at Gillette is impressive: full grills built in to the back of their pickups, chairs, tents coolers and the most amazing aray of food steaks, pans of lasagna,huge chili pots & every liquid beverage you could think of. Yeah Wembley has a way to go. But maybe it will be a llittle better..read on line they'll have " 20 of the best American food outlets serving everything from pulled pork to pound cake" (pound cake?? how about brownies or choc chip cookies) this year..who knows maybe it'll be better but you can bet it's gonna cost ya.
  4. susieq

    Boston Logan To London Heathrow

    the tailgate isnt an american tailgate. its just a pub unless things have changed since 2009 Things have changed my friend, and this has me excited. Refer to this link (NFLUK) for more information: http://tinyurl.com/9apzbgs but its overpriced burger vans rather than fans sitting around. until the NFLUK allow fans to at like our american friends do fans will never really get what tailgating is. i want 20 mates eating home made food rather than a staged event. what they put on insults tailgating Gotta say the spread fans put out at Gillette is impressive: full grills built in to the back of their pickups, chairs, tents coolers and the most amazing aray of food steaks, pans of lasagna,huge chili pots & every liquid beverage you could think of. Yeah Wembley has a way to go.
  5. susieq

    Boston Logan To London Heathrow

    Nope, got a nice price thru Montreal...sorry we can't join you, sounds like a fun flight !
  6. susieq

    UKPatriots Pub Tour

    What pub tour??? Is it too late to come along? Especially for susieq (and any others that may have missed the thread): http://ukpatriots.co...?showtopic=4831 Please come along if you can. No pre-booking required or any of that "limited number of tickets" nonsense - just come along ! We start from Rotherhithe station at 2pm on Friday 26th and will visit 5 historic pubs, all within walking distance of each other, apart from one trip under the river. Thanks for the info..actually know where the Dickens Inn is. Any idea how long tour will go for? We'd probably have to try to catch up somewhere.
  7. susieq

    UKPatriots Pub Tour

    What pub tour??? Is it too late to come along?
  8. susieq

    OMG

    Its a Steven Jackson Pic. With the Rams being the home team they put him on them. Wheels up from Logan a week from today. Can't wait. Hope to hell they are 4 and 3 when they get over there. Sorry about that,was thinking about Maroney's #39 with Pats.They do look a little bit alike (hair anyway) Yeah leaving from Boston next Wed too/ Air Canada via Montreal..are you on same flight?? They look alot alike unless they have a ball in their hand and have to hit a hole before it closes. In those cases they look NOTHING alike. Jackson looks like a RB and Maroney looked like Fred Astaire. Unfortunatley we are on American. I just hope the damned flight takes off on time. We got a slight time change leaving already,,not a lot of time between connections, so I have the same thing in the back of my mind. Its a Steven Jackson Pic. With the Rams being the home team they put him on them. Wheels up from Logan a week from today. Can't wait. Hope to hell they are 4 and 3 when they get over there. Sorry about that,was thinking about Maroney's #39 with Pats.They do look a little bit alike (hair anyway) Yeah leaving from Boston next Wed too/ Air Canada via Montreal..are you on same flight?? They look alot alike unless they have a ball in their hand and have to hit a hole before it closes. In those cases they look NOTHING alike. Jackson looks like a RB and Maroney looked like Fred Astaire. Unfortunatley we are on American. I just hope the damned flight takes off on time. Don't watch Rams a lot..but loved watching Maroney weave around past all the big guys!! Don't know where you are but did you did you feel the earthquake last nite..got quite a shake here in Lexington with a rumble too!
  9. susieq

    OMG

    Its a Steven Jackson Pic. With the Rams being the home team they put him on them. Wheels up from Logan a week from today. Can't wait. Hope to hell they are 4 and 3 when they get over there. Sorry about that,was thinking about Maroney's #39 with Pats.They do look a little bit alike (hair anyway) Yeah leaving from Boston next Wed too/ Air Canada via Montreal..are you on same flight?? They look alot alike unless they have a ball in their hand and have to hit a hole before it closes. In those cases they look NOTHING alike. Jackson looks like a RB and Maroney looked like Fred Astaire. Unfortunatley we are on American. I just hope the damned flight takes off on time. We got a slight time change leaving already,,not a lot of time between connections, so I have the same thing in the back of my mind. Its a Steven Jackson Pic. With the Rams being the home team they put him on them. Wheels up from Logan a week from today. Can't wait. Hope to hell they are 4 and 3 when they get over there. Sorry about that,was thinking about Maroney's #39 with Pats.They do look a little bit alike (hair anyway) Yeah leaving from Boston next Wed too/ Air Canada via Montreal..are you on same flight?? They look alot alike unless they have a ball in their hand and have to hit a hole before it closes. In those cases they look NOTHING alike. Jackson looks like a RB and Maroney looked like Fred Astaire. Unfortunatley we are on American. I just hope the damned flight takes off on time. Don't watch Rams a lot..but loved watching Maroney weave around past all the big guys!!
  10. susieq

    OMG

    Matt - mine came a week or so ago, from Ticketma$Ster. They are supposed to be sent out "secure delivery", but no signature was required for them - even though I had paid an extra £5 for Special Delivery. Me too they made alot of $$ on that ...I was suposed to get a warning email when they'd arrive as well..that didn't come and I just happened to be home when UPS showed up.
  11. susieq

    OMG

    Its a Steven Jackson Pic. With the Rams being the home team they put him on them. Wheels up from Logan a week from today. Can't wait. Hope to hell they are 4 and 3 when they get over there. Sorry about that,was thinking about Maroney's #39 with Pats.They do look a little bit alike (hair anyway) Yeah leaving from Boston next Wed too/ Air Canada via Montreal..are you on same flight?? Would really like to see Pats be home team for once..felt overloaded with Tampa stuff at last game
  12. susieq

    OMG

    Its a Steven Jackson Pic. With the Rams being the home team they put him on them. Wheels up from Logan a week from today. Can't wait. Hope to hell they are 4 and 3 when they get over there. Sorry about that,was thinking about Maroney's #39 with Pats.They do look a little bit alike (hair anyway) Yeah leaving from Boston next Wed too/ Air Canada via Montreal..are you on same flight??
  13. susieq

    OMG

    Mine came last week..always afraid they'll disappear on the way over. Confused by Maroney pic..could someone straighten me out? found nothing on line
  14. susieq

    Flash mob

    Arrive from States early Thurs 25th..if we can make it, we'll be there..even if we're half awake!
  15. susieq

    A few simple inquries re our trip to London

    We're coming from Lexington for 2nd time. Would like to hear a restaurant recommendationas well..hit or miss on last trip.
×